دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
صدر اله بابلی، فرماندار شهرستان سرپل ذهاب

حوزه/ بابلی گفت: «شهید سنوار»، چهره درخشان مقاومت بود که در دفاع از فلسطین، از ایثار، مقاومت و جان‌ فشانی، تا لحظه شهادتش دست برنداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، صدر اله بابلی فرماندار شهرستان سرپل ذهاب صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، ضمن تسلیت شهادت «یحیی سنوار»، اظهار داشت: شهید سنوار چهره درخشان مقاومت بود، چرا که در مقابل ظالم و تجاوزگر با تمام قدرت جسمی و ایمان قلبی ایستادگی کرد و در دفاع از وطن خود از ایثار، مقاومت و جان‌ فشانی تا لحظه شهادتش دست برنداشت و به عهدی که با خدا و اهل‌بیت(ع) بسته بود، پایبند بود و عقب ‌نشینی نکرد.

وی شهید سنوار را فرمانده‌ای شجاع و نترس خواند و افزود: به دلیل شجاعت‌های بی‌شمارش و شکست‌های مفتضحانه رژیم غاصب در عملیات‌های طراحی شده، من‌جمله عملیات طوفان الاقصی که توسط این شهید والامقام انجام شده بود، اسرائیل جنایت‌کار دانست نمی‌تواند رخ‌ به‌ رخ این شخصیت برجسته را از بین ببرد و به‌صورت ناجوانمردانه برنامه قتل سیاسی، این شخصیت جبهه مقاومت و حماس را در دستور کارش قرارداد.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب خطاب به رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: خون پاک و مطهر شهدای مقاومت، شهید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه و خون این شهید عزیز یحیی سنوار ضمیمه نابودی این رژیم را فراهم خواهد کرد و ان‌شاءالله به سزای اعمال خود خواهند رسید.

بابلی، با تأکید بر اینکه تاریخ شجاعت‌های این سرباز اسلام را فراموش نخواهد کرد، ابراز کرد: صهیونیست جنایت‌کار بداند جبهه مقاومت، فرماندهان شجاع و مقتدری را پرورش داده و به حول و قوه الهی پیروزی از آن این جبهه خواهد شد.

وی با بیان اینکه جهان اسلام باید به شهادت رسیدن یحیی سنوار را محکوم نماید، اظهار کرد: خباثت‌ها و ناجوانمردی‌های رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل، از منظر آزادگان دنیا محکوم است، به امید روزی که جبهه حق بر باطل فرمانروایی کند و ظلم و ستم در سراسر دنیا از بین برود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha